Barion Pixel
Sütiket (cookie) használunk, hogy megkönnyítsük webáruházunk használatát az idelátogatóknak. Az „Elfogadás” gombra kattintva elfogadja a preferenciális, statisztikai és marketing sütik használatát számunkra és partnereink számára. A weboldal működőképességének fenntartása érdekében funkcionális sütiket is használunk. A sütikel kapcsolatos részletes információkért és beállításokért kérjük, kattints ide!

Eredeti ár 17 890 Ft
Ár 8 945 Ft
Készleten
Ár 6 290 Ft
Készleten
Ár 7 795 Ft
Készleten

Napi ajánlatunk

Ár 8 595 Ft
Készleten
Ár 10 345 Ft
Készleten
Ár 10 345 Ft
Készleten

 

 

 

WEBSHOP TELEFONSZÁM!

----------------------------

Mobil:+36708509343

Viber:+36708509343

----------------------------

 Webáruházunk minden nap 0-24 óráig üzemel!

 Ezen a számon csak nyitvatartási időben vagyunk elérhető!

 

Ingyenes kiszállítás: 2018.06.01.-től - 2018.06.31.-ig.

A TELJES ÁRU TERMÉKEKRE VONATKOZIK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN.

 

 

 

 

 

 


Gyakori kérdések

Milyen úton vehetem fel a kapcsolatot ha kérdésem lenne?

Kérdésére az alábbi módon válaszolunk:

fashionclubwebshop@gmail.com   vagy czupponakos1987@gmail.com e-mail címen vagy pedig a +36708509343 telefonszámon.

Telefonon az alábbi időpontokban tudunk segíteni.

Hétfő,Kedd,Szerda,Csütörtök,Péntek: 8h - 14h

Szombat, Vasárnap: ZÁRVA

Meggondoltam magam, mégsem kérem a terméket

Amennyiben mégsem kéri a terméket akkor kézhezvételtől számított indoklás nélkül 14 naptári napon belül visszaküldheti a kitöltött termék visszaküldési formanyomtatvánnyal és a számlával együtt.

A számlát minden esetben e-mailben pdf formátumban küldjük ki a Billingo számlázón keresztül.

Csak sérülésmentes terméket veszünk vissza, kérjük a címkét ne vágja le!!!

Elállási szándékát mindenképpen írásos formájában jeleznie kell az alábbi e-mail címen:

fashionclubwebshop@gmail.com

Abban az esetben ha a termék visszaérkezése 14 naptári napon túl érkezik be hozzánk akkor nem áll módunkban vissza adni a vételárat és a termék a vásárlónak visszaküldésre kerül.

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A nem megfelelő terméket minden esetben POSTAI CSOMAGKÉNT feladva a következő címre tudja visszaküldeni:

Címzett: Czuppon Ákos E.V.

Helység: 9027, Győr, Puskás Tivadar u. 8.

Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás a visszáru számla kiállításától számított 14 naptári napon belül történik meg.

Mit kell beletennem a visszáru csomagba?

A  csomagba a visszaküldeni kivánt terméket szépen összehajtva, eredeti sérülésmentes állapotában kell beletenni.A terméken lévő ártáblát ne vágja le!

Mellékelni kell még a számlát amit e-mailben kap meg és a webáruházból letölthető kitöltött termékvisszaküldési formanyomtatványt.

Ezeket azért kell megtenni,hogy minél hamarabb tudjuk a visszautalást intézni. Amennyiben ennek nem tesz eleget így az adatok egyeztetése miatt felesleges e-mail váltások elkerülhetőek és a vásárló hamarabb kapja vissza a vételárat.

Cserét is kérhetek?

Nem áll módunkban termékeket cserélni.

Mennyi a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a beérkezést követően rendszerint hétköznap 24-48 órán belül előkészítjük és feladjuk. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 2-3 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat vagy MPL FUTÁRSZOLGALAT (MAGYAR POSTA) végzi.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 1 napig várunk. Fizetés hiányában 2 nap után emlékeztetőt küldünk. Amennyiben 4 nap alatt nem történik meg a befizetés, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Rendelés törlését kérheti-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a rendelési azonosító megadásával ha lehetséges minél hamarabb nehogy már úton legyen  mert a feladott csomagot már nem áll módunkban vissza fordítani.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a kész megrendelését , akkor kérjük egyeztessen  az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon. fashionclubwebshop@gmail.com +36708509343

Szállítás milyen módon történik?

A küldemények kézbesítése, szállítása a GLS futárszolgálattal vagy MPL FUTÁRSZOLGALAT (MAGYAR POSTA) történik.

Honnan tudom mikor hozzák a csomagot?

Ha helyesen adja meg az e-mail címet akkor a webáruház e-mailben tájékoztatja ha átadta a csomagot a futárszolgálatnak. A továbbiakban már a GLS futárszolgálattól vagy MPL FUTÁRSZOLGALATÓL fog információt kapni.

A csomagok feladás honnan történik?

A csomagok feladása a Győri telephely történik.

A számlán szereplő Soproni cím a cég székhelye így oda semmiféleképpen ne küldjön semmit!

Hogyan kapom meg a számlát.t?

A számlákat e-mail-ben PDF-ben letölthető formátumban kapja meg a Billingo számlázon keresztül.

 

NmM4M